Syys­kiertue tarjosi antoisia kohtaamisia

Kahden vuoden tauon jälkeen pääsimme toteuttamaan Syys­­kiertueen eli tapaamaan asiakkaitamme kasvotusten. Vierailimme 13 paikka­­kunnalla – aloitimme 29.9.2022 Rova­­niemeltä ja päätimme kiertueen 8.12.2022 Helsinkiin. Syys­­kiertueen jokaisen tilaisuuden ohjelmassa oli neljä puheen­­vuoroa:

  • ajan­­kohtais­­katsaus Hanselin toimintaan
  • yhteis­­hankinnat hankinnan välineenä
  • vastuullisuus ja vaikuttavuus hankinnoissa ja
  • hankinta­­toimen kehittämis­­palvelut.
”Läsnä­­olijat arvioivat tilaisuudet erittäin onnistuneiksi.”

Edelleen jatkuneet flunssa- ja korona­­tartunnat verottivat osallistuja­­määriä, ja harmillisesti peruutuksia tuli lukuisia joka tilaisuuteen. Tilaisuuksiin ilmoittautui 280 ja osallistui 195 henkilöä. Läsnä­olijat arvioivat tilaisuudet erittäin onnistuneiksi. Saamamme palaute oli hyvää, sillä asiakkaat arvioivat tilaisuuden onnistumista kokonais­arvolla 4,5 (1–5). Keskustelu oli vilkasta ja kasvokkain tapahtuneet tapaamiset koettiin tärkeiksi pitkän tauon jälkeen.

Syys­kiertueen tavoitteena oli lisätä tietoa yhteis­hankintojen hyödyistä, kilpailutus- ja kehittämis­palveluista ja hankintojen vaikuttavuudesta sekä Hanselin tekemästä vastuullisuus­työstä ja vahvistaa Hanselin tunnettuutta.

Paikka­kunnat, ajan­kohdat ja osallistuja­määrät:

  • Rovaniemi 29.9.2022: 9
  • Oulu 30.9.2022: 28
  • Jyväskylä 6.10.2022: 16
  • Tampere 7.10.2022: 11
  • Pori 27.10.2022: 7
  • Turku 28.10.2022: 22
  • Mikkeli 10.11.2022: 5
  • Lappeenranta 11.11.2022: 13
  • Kokkola 16.11.2022: 11
  • Vaasa 17.11.2022: 8
  • Seinäjoki 18.11.2022: 11
  • Hämeenlinna 1.12.2022: 9
  • Helsinki 8.12.2022: 45

 

Palautteita Syys­kiertueelta

  • ”Kiitos. Hyvin organisoitu ja sopivat aiheet ja verkostoitumis­mahdollisuus on aina plussaa.”
  • ”Kaikki sujui hyvin ja oli mukavaa kun ’jalkauduitte’ juttelemaan meidän kanssamme lounaallekin. Ne ovat aina antoisia hetkiä, kun saa pohtia hankinnan asioita yhdessä.”
  • ”Hyviä esityksiä mielen­kiintoisista asioista, miellyttävä vapaa­muotoinen loppu­keskustelu. Kiitos tilaisuudesta.”
  • ”Mukava, välitön ja kaikki osallistujat huomioiva ilmapiiri.”
  • ”Onnistunut ja sopivasti asian­tuntijuutta paikalla.”
  • ”Minusta oli todella mukavaa ja asiakas­ystävällistä, että Hansel jalkautui tänne maa­kuntiin.”
Tulosta

Sinua voi myös kiinnostaa

Sidos­ryhmät arvostavat hanselilaisten hankinta­laki- ja kilpailutus­osaamista

Asiakas- ja toimittaja­tyytyväisyyttä seurataan Hanselissa säännöllisesti.

Lue juttu

Uusi tieto­järjestelmä vähen­tämään onnetto­muuksia

Pelastus­toimen käytössä olevat, palo­tarkas­tukseen käytet­tävät tieto­järjes­telmät eivät enää täysin vastaa tarpeita ja alkavat olla elin­kaarensa lopussa.

Lue juttu

Puhtaasti vastuullinen

Puhtaus­alalla ympäristö­vastuullisuus on ollut merkittävässä roolissa jo pitkään.

Lue juttu